I have a dream...

If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard!

Lieve allemaal,

Tot aan mijn knieën wegzakken in de sneeuw, sneeuwballen gooien met Coraline, mensen aan het snowboarden op Times Square en ontzettend gelachen in Central Park. Wat was dat ongelofelijk gaaf! Ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien. Waarschijnlijk hebben jullie via de televisie wel het een en ander meegekregen over de sneeuwstorm die naar New York onderweg was. Ik wil jullie even laten weten dat alles goed gaat hier. We hebben inderdaad een flinke sneeuwstorm gehad en er is zeker meer dan 70 cm sneeuw gevallen. Een sneeuwstorm voor in de top 5 ergste sneeuwstormen ooit! Alleen dat kan natuurlijk weer in New York.
Op de dag van de sneeuwstorm werd het hele leven in New York rond 2 uur stil gelegd. Zo heb ik New York nog nooit gezien. De metro’s en bussen stopten met rijden en auto’s mochten de wegen niet meer op. Zelfs de forever 21 op Times Square was dicht. Het heeft tot middernacht nog door gesneeuwd.
De volgende dag was er een strak blauwe lucht en ongelofelijk veel sneeuw. De storm was voorbij. Ik ben vroeg opgestaan en samen met een vriendin naar Central Park gegaan. Blijkbaar hadden meer mensen dat idee, maar wat was dat bijzonder om op die plek tot aan je knieën weg te zakken in de sneeuw.
Nu de sneeuwstorm weer voorbij is begint langzamerhand alles weer op gang te komen. De wegen worden sneeuwvrij gemaakt en de metro’s en bussen rijden weer. Ondanks dat de wegen sneeuwvrij zijn, ligt er nog genoeg sneeuw op de stoep en in de voortuinen. Dit is voorlopig nog niet weg aangezien het blijft vriezen. Ik heb wat foto’s toegevoegd op mijn weblog. Dan krijgen jullie een beetje het idee hoe het was. Het was voor mij een onbeschrijfelijke ervaring om nooit te vergeten.
'Snow is just confetti from the sky!'
Liefs,
Esmee

Reacties

Reacties

Annabel

Hee meis!!
Wat super leuk om je blog te lezen!
Aahh nice al die sneeuw haha!!
Geniet ervan daar!
Wie weet komen we je nog wel opzoeken over een paar maandjes!

Geef iedereen een dikke knuffel daar van me.
Enjoy!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!